Mei Awm Law

ေလာပန္းေလာင္းတို႔ေပ်ာ္ရာေျမ-Z.ဒီးလာ


ကၽြန္ေတာ္အရမ္းကို လိုခ်င္တဲ႔ ဒီ **Z.ဒီးလာရဲ႕ေလာပန္းေလာင္းတို႔ေပ်ာ္ရာေျမ** သီခ်င္းကို တင္ေပးေနပါၿပီ။ ေရာက္ျဖစ္တဲ႔ ကခ်င္ဆိုဒ္ေတြ တိုင္းမွာ က်ေနာ္ တင္ေပးၾကပါလို႔ ေတာင္းဆိုဖူးပါတယ္။ ဒီသီခ်င္းရဲ႕နာမည္ ကို ကခ်င္ သီခ်င္းလို႔နာမည္ေပးထားပါတယ္။ လူမ်ိဳးခြဲျခားတာေတာ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္ရဲ႕ ဆိုဒ္ေလးမွာ လာလည္သူ အလြယ္တကူ ရွာဖြယ္ နားဆင္နိုင္ေအာင္လို႔ပါ။ က်ေနာ္႔လို ကခ်င္ျပည္မွာ ေရာက္ဖူး/ေနဖူးတဲ႔ အေဝးေရာက္ သူငယ္ခ်င္း တစ္စံုတစ္ေယာက္တာ အလြမ္းေျပ ေပ်ာ္ရႊင္တယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္ရဲ႕ ေငြကုန္ေၾကးက် ပင္ပန္းခတို႔ အက်ိဳးနပ္ပါၿပီ။ ဓာတ္ပံုကေတာ႔ google ကယူတာပါ။

ဇက္ဗီလင္းတန္း
Back to Top