Mei Awm Law

သူတို႔ စိတ္ထား


လြန္ခဲ႔တဲ႔ တနဂၤေႏြေန႔ကပါ။ ဆရာမက ပရိေဘာဂေတြ လိုခ်င္သလားတဲ႔....ေပးမလား.. လိုခ်င္တာေပါ႔။ အလကားရမယ္ ဆိုရင္ ေျချမန္လက္ျမန္ ယူတတ္တဲ႔ က်ေနာ္။ အလကား ရတာေလ... မႀကိဳက္ရင္လည္း အမႈိက္ပစ္တဲ႔ ေနရာမွာ သြားပစ္ရံုေပါ႔...ဘာပင္ပန္းတာ မွတ္လို႔ ဟဲဟဲ။

ဆရာမက ဒါဆိုရင္ စေနေန႔မွာ လာၾကည္႔ေပါ႔။ ဆရာမ ဘယ္ကို လာၾကည္႔ရမလဲ။ ဆရာမက မင္းအိမ္နားမွာပါ..... ေအာ္ခက္လိုက္တာ... ဒီနိုင္ငံမွာက ကိုယ္႔အိမ္နီးနားခ်င္းေတြ ေတာင္ မရင္းႏီွးၾကတာ။ ကိုယ္႔အိမ္မွာေန ကိုယ္႔ထမင္းကိုစား ကိုယ္႔အလုပ္ကိုလုပ္ တစ္သက္လံုးေပါ႔ေနာ္။

အိမ္နီးနားခ်င္းေတြနဲ႔ ခင္မင္ဘို႔က မလြယ္ဘူး။ ခင္မင္ရင္းႏွီးရင္ေတာင္မွ မနက္ညေန အလုပ္သြား အလုပ္ျပန္ လမ္းမွာဆံုျဖစ္ရင္ ဟဲလိုး...ေနေကာင္းလား ဒီေလာက္ပဲ ေျပာျဖစ္တယ္။ လူတိုင္းက နာရီနဲ႔ အလုပ္လုပ္ေတာ႔လည္း ေလႀကိဳးရွည္ဖို႔က အခ်ိန္မရွိဘူး။

က်ေနာ္က ဆရာမနဲ႔ ေက်ာင္းမွာ သိတာပါ.... က်ေနာ္႔အိမ္နီးနားခ်င္းက ဆရာမရဲ႕ မိတ္ေဆြ ဆိုေတာ႔က အားလံုး ခ်ိတ္ဆက္ကုန္ေတာ႔တာေပါ႔။ သူတို႔က အေ၀းကို ေျပာင္းေရႊ႕ခ်င္လို႔တဲ႔။ ပရိေဘာဂေတြ မသယ္နိုင္ၾကဘူး။ သယ္ခနဲ႔ အသစ္၀ယ္ရင္ ကုန္က်စရိတ္က မထူးလို႔ပါ။ ထမင္းအိုး ကြဲလို႔ ေခြးကံေကာင္းတယ္ ဆိုသလိုေပါ႔....က်ေနာ္ ကံေကာင္းေတာ႔တာပဲ ဟဲဟဲ......

သူတို႔ပစၥည္းေတြက အေဟာင္းဆိုင္မွာ သြားေပးဖို႔လည္း သူတို႔ႏွေမ်ာတယ္တဲ႔။




ဒီလိုနဲ႔ စေနေန႔မွာ သြားၾကည္႔ေတာ႔ ပရိေဘာဂေတြက တကယ္႔အေကာင္းစားေတြပဲ။ က်ေနာ႔မွာလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္က ေစ်းေပါတဲ႔ ဟာေတြ၀ယ္ေတာ႔ အသားကညံ႔တာေပါ႔။ အခုသူေပးမယ္႔ ပရိေဘာဂေတြက သစ္သားစစ္စစ္ေတြ။ အခုေပါက္ေစ်းနံ႔ အသစ္သြား၀ယ္မယ္ဆိုရင္ အနည္းဆံုး ေသာင္းဂဏန္းေတာ႔ ေပးရမွာ ေသခ်ာတယ္။ အလကားရမယ္ ဆိုေတာ႔လည္း ေအး ယူမယ္ ယူမယ္ ေျပာတာပဲ။

ဒါနဲ႔ သူက ဒီေန႔ေတာ႔ က်ေနာ္ ေခါက္တုတ္ ေခါက္ျပန္ ကားေမာင္း စရာရွိတယ္ ...ေနာက္ေန႔ တနဂၤေႏြေန႔ ၁၀ နာရီမွာ ေအးေဆး လာသယ္ပါတဲ႔။ က်ေနာ္လည္း ပစၥည္းေတြ သေဘာက်ေတာ႔ ျမန္ျမန္ ေအးေအးးးး ေျပာတာပဲ။

ေနာက္ေန႔ တနဂၤေႏြေန႔ ၁၀ နာရီ ကြက္တိ သြားတယ္... အိမ္ေရွ႕ ေခါင္းတီးတယ္။ အိမ္ရွင္ တံခါးလာဖြင္႔ေပးတယ္... မဂၤလာ နံနက္ခင္းပါတဲ႔ သူကႏႈတ္ဆက္တယ္ က်ေနာ္ကလည္း ျပန္ႏႈတ္ဆက္တယ္... အိမ္ရွင္က အထဲကို ၾကြပါ ၾကြပါတဲ႔။
အထည္းကိုေရာက္ေတာ႔ ဒီေလာက္မ်ားတဲ႔ ပရိေဘာဂေတြ... သူေသခ်ာ ဖုန္ေတြ ညစ္ပတ္တံ႔ ဟာေတြ အကုန္ေဆးတယ္။ ဖုန္ေတြ သုတ္တယ္။ က်ေနာ္ေရာက္ေတာ႔ အားလံုး ၿပီးခါနီးၿပီ စာအုပ္စင္တစ္ခုပဲ က်န္တယ္။ က်ေနာ္က ေျပာတယ္ အိမ္ေရာက္ရင္ သုတ္ပါ႔မယ္ မလုပ္ပါနဲ႔ ေျပာေတာ႔ သူက...ရတယ္ ရပါတယ္တဲ႔...........

သူက အကုန္လုပ္တယ္ အိမ္ေရာက္ရင္ ဘာမွ ထပ္လုပ္စရာ မလိုဘူး။ဒီေနရာမွာ က်ေနာ႔စိတ္ထားနဲ႔ သူတို႔ စိတ္ထား လံုး၀လံုး၀ ျခားနားလြန္းတယ္။

ဒီေနရာမွာ က်ေနာ္သာဆိုရင္...ဒီေလာက္ေကာင္းၿပီး ဒီေလာက္ေစ်းႀကီးတဲ႔ ပစၥည္းေတြ အလကားေပးတာပဲ.... ဖုန္ေလးကေတာ႔ အိမ္ေရာက္ရင္ သူ႔ဟာသူ သုတ္ပါေစ..ဒီလိုလုပ္မွာ...ဒါငါ႔ စိတ္ထဲရွိတဲ႔ စိတ္ထား အမွန္ပဲ။

ဒါေပမယ္႔ သူတို႔ဆီမွာေတာ႔ ဒီလို မဟုတ္ဘူး။သူတို႔ေပးတဲ႔ ပစၥည္း သန္႔သန္႔ ရွင္းရွင္း လွလွပပ ေပးမွ သူတို႔ေက်နပ္တာ။ သူတို႔ဆီမွာ ဒီလို စိတ္ထားရွိတာကိုး။က်ေနာ္ သေဘာေပါက္လိုက္တယ္။ က်ေနာ႔ စိတ္နဲ႔ ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည္႔ေတာ႔ က်ေနာ္ ရွက္မိတယ္။

က်ေနာ္ကေတာ႔ ပစၥည္းေတြ အလကားရလာတာ ပ်က္ခ်င္ပ်က္ မယ္ လႊတ္ခ်င္ လႊတ္ပစ္မယ္.... ဒါေပမယ္႔ သူတို႔ဆီက ရလာတဲ႔ စိတ္ဓာတ္ေလးကိုေတာ႔ က်ေနာ္ မလိုက္ေလွ်ာက္နိုင္ရင္ေတာင္မွ ဘယ္ေတာ႔မွ ေမ႔မွာေတာ႔ မဟုတ္ဘူး။

က်ေနာ္႔ စိတ္ထားနဲ႔ သူတို႔ စိတ္ထား လံုး၀ ျခားနားေသာေၾကာင္႔ သူတို႔ စိတ္ထားကို မခ်ီးက်ဴးပဲ မေနနိုင္လို႔ မေရးတတ္ေပးမယ္႔ ဒီပိုစ္ေလးကို ႀကိဳးစားၿပီးေရးလိုက္ပါတယ္။

အားလံုးကို ခင္မင္လ်က္

ဇက္ဗီလင္းတန္း


Back to Top