Mei Awm Law

ဘေလာ့ရဲ႕ Favicon ေလးေတြေျပာင္းၾကည့္ၾကမယ္ေနာ္

အကုန္ဖတ္ခ်င္ရင္ ေခါင္းစဥ္ကို တစ္ခ်က္ ကလိပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို့faviconေျပာင္းတာကုိဘေလာ့ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာေ၇းထားတာေတြ၇ွိပါတယ္.....ကၽြန္ေတာ္
အခုေျပာျပမဲ့နည္းကအ၇မ္းကိုလြယ္ပါတယ္   အ၇င္ဆံုးမိမိတို့ဘေလာ့မွာအသံုးျပဳခ်င္တဲ့faviconေလးေတြကို
 ဒီမွာသြားလုပ္လိုက္ပါေနာ္........မိမိအသံုးျပဳခ်င္တဲ့ပံုေလးကိုသာထည့္လိုက္ပါအဆင္သင့္အသံုးျပဳယံုပဲျဖစ္ပါ
 ကၽြန္ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္၇မယ္ဆိုတာကိုေအာက္မွာပံုေလးေတြနဲ့ျပေပးထားပါတယ္.............
 ကၽြန္ေတာ္တို့ဘေလာ့၇ဲ့မူ၇င္း favicon ေလးပါ

ကၽြန္ေတာ္ေပးထားတဲ့လင့္ေလးကိုသြားလိုက္ျပီးအ၇င္ဆံုး browse ဆိုတာေလးကိုႏွိပ္လိုက္ပါ..... 




 မိမိလို္ခ်င္တဲ့ပံုေလးကိုယူလိုက္ျပီး upload it ဆိုတာေလးကိုႏွိပ္လိုက္ပါ။ 

အေပၚကကုဒ္မဟုတ္ဘူးေနာ္ေအာက္ကကၽြန္ေတာ္အနီနဲ့၀ိုင္းျပထားတဲ့ကုဒ္ေလးကိုကူးလိုက္ပါ။ 


  •  ျပီး၇င္ Design << Edit Html << ကိုသြားလိုက္ျပီး  ]]></b:skin> ဆိုတာေလးကိုရွာ လိုက္ျပီးေအာက္မွာကၽြန္ေတာ္တို့ယူလာတဲ့ပံု၇ဲ့ကုဒ္ေလးကိုထည့္လိုက္ပါေနာ္.....
  • ျပီး၇င္Savetamplateဆိုတာေလးကိုႏွိပ္လိုက္ပါ။မိမိရွာ ဘေလာ့ေလးကိုဖြင့္ၾကည့္ လိုက္ပါေနာ္ေအာက္က
        ပံုေလးအတိုင္းမိမိဘေလာ့၇ဲ့ favicon ေလးေျပာင္းသြားတာကိုေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္.....




အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ........ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ........
ေနမင္းေမာင္
Back to Top